Fleksibel stilling med stor frihed i rejsebranchen
Vi søger en engageret og struktureret bogholder til en deltidsstilling på 25 timer om ugen. Du får stor frihed i tilrettelæggelsen af dine opgaver, som både løses selvstændigt og i samarbejde med en dygtig kollega. Erfaring fra rejsebranchen er en fordel – men ikke et krav.
Dine opgaver omfatter bl.a.:
Månedsafstemninger (økonomi og bookingsystem)
Momsindberetning – inkl. EU-moms
Lønkørsel
Indberetning til Rejsegarantifonden, Danmarks Statistik og ved handel med udenrigstjenester
Pension, forsikringer og refusion ved barsel/sygdom
Valutaindkøb og leverandørbetalinger
Fakturering og kundeindbetalinger
MitID-administration
Vi forestiller os, at du:
Har solid erfaring med regnskab og bogholderi
Er struktureret, selvkørende og detaljeorienteret
Har erfaring med Economics og Excel
Kender du også Dolphin, er det et ekstra plus – men ikke et krav
Trives i en mindre organisation, hvor man hjælper hinanden
Har lyst til at arbejde i en branche, hvor det handler om gode oplevelser
Vi tilbyder dig:
En fleksibel deltidsstilling med mulighed for indflydelse
En arbejdsplads med god stemning og uformel omgangstone
Gode kollegaer og smuk udsigt til Brabrandsøen
Attraktive personalegoder – bl.a. sundhedsordning og pension
Gratis parkering – og kaffe ad libitum
Ansættelse på overenskomstvilkår med Krifa
Om os
Check Point Travel er et danskejet rejsebureau grundlagt i 1996. Vi arrangerer kvalitetsrejser til hele verden og har fokus på både kundetilfredshed og et godt arbejdsmiljø. Hver dag sender vi rejselystne danskere afsted – og glæder os, når de kommer tilbage igen.
Praktisk info
Stillingen er på 25 timer ugentligt
Tiltrædelse: Snarest muligt
Ansøgningsfrist: 15. juli 2025
Send din ansøgning og dit CV til bureauchef Henrik Særmark-Thomsen på hst@cpt.dk
Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe på 86 13 77 44